පුංචිගේ වැඩ ✨

 

මගෙ නම පැතුම්..මගෙ වයස 20 යි.මන් කියන්න යන්නෙ මට උන සිරාම සිද්ධියක්.. මුලින්ම මන් ගැන කියනවා නම් මන් මේ දවස් වල A/L ඉවර වෙලා free එකේ හිටියෙ..මට කෑල්ලක් හිටියා..ඒත් මන් තාම එක පාරක් වත් sex කරලා තිබුන් නෑ..ඒත් මන් ඒකිව කැමති කරගෙන අනිත් ආතල් ඔක්කොම අරන් තිබුනේ…ඒත් මේකි හුකන්න දෙන්නෙ නෑ පෙට්ටිය කැඩෙන සීන් එක නිසා..


කොහොම හරි මේ corona ප්‍රරශ්නත් එක්ක ගෙදරට හිරඋන හින්දා ආතල් එකක් ගන්නවත් කෑල්ලව හම්බෙන්න උනේ නෑ..මාත් හෙන sex සික් එකේ හිටියෙ…ඔන්න ඔය දවස් වල තමා මන් මේ කියන්න යන සිද්ධිය උනේ..මේක උනේ මගෙ පුංචිත් එක්ක..ඒ කියන්නෙ අම්මගෙ නංගි…මේ වගේ කතා වලට අකමැති අය ඉන්නවා නම් කියවන්න එපා


පුංචි ගැන කියනවා නම් එයාට වයස 40 ක් වෙනවා.එයා බැදලා ලමයි දෙන්නෙකුත් ඉන්නවා..කතාවෙ නමට වල් පුංචි කියලා දැම්මට පුංචි එහෙම වල්කමේ යන කෙනෙක් නෙවෙයි..(මන් දන්න තරමින්..)


බාප්පා ඒ කියන්නෙ පුංචි බැදලා ඉන්න එක්කෙනා වැඩ කරේ ටිකක් දුර පැත්තක..corona හින්දා හැමවෙලේම ගෙදර එන යන එක අවුල් හින්දා එයාට වැඩකරන තැනම නවතින්න උනා..ඒත් පුංචියි පොඩි උන් දෙන්නයි විතරක් ගෙදර තනියෙන් හින්දා මාත් වැඩක් නැතුව මේ දවස් වල ගෙදර ඔහේ ඉන්න හින්දා අපේ අම්මා තීරණය කරා මාව එහෙ ටික දවසක් නතර කරන්න..මටත් ඉතින් මොකද කොහෙත් එකයිනේ මාත් ගියා පුංචි ලගේ ගෙදර ටික දවසකට…


ඔන්න ඔය විදිහට තමයි මට පුංචි එක්ක සෙට් වෙන්න chance එක ආවෙ..


පුංචිගෙ පෙනුම ගැන කියනවා නම් එයා ටිකක් මහතයි..බඩ එහෙමත් තියෙනවා..තන් දෙක නම් පට්ට ලොකුයි..ලමයි දෙන්නෙක්ම හදලනෙ ඉතින්… පල්ලට එල්ලෙන තන් දෙකක් තමයි තිබ්බෙ..අනිත් එක පුංචිගෙ පස්ස..ඕන කෙනෙක්ට sure එකටම ආපහු හැරිලා බලන්න හිතෙන පුකක් තිබ්බෙ..ලොකු වට්ටක්කා පලු දෙකක් වගේ..පුංචිගෙ මූනෙ ලොකු කාමුක පෙනුමක් නැති උනත් එයාගෙ ඇග හින්දා නිකන්ම කාමුක බව එනවා..


මාත් කෑල්ලව එහෙම සෙට් වෙන්න කලින් පුංචිව මතක් කරගෙන අතේ ගහලත් තියෙනවා..ඒත් ඊට පස්සේ නම් පුංචි ගැන එහෙම වල් හැගීමක් මට ඇවිත් නෑ..


ඔන්න ඉතින් මන් පුංචිලගෙ ගෙදර ගියා..එයා මට රූම් එකකුත් ලෑස්ති කරලා තිබ්බෙ..මන් ඉතින් දවසම ගේම් ගගහා tv බල බල තමයි ගත කරේ….පොඩි උන් දෙන්න ඇරුනම දවසම ගෑනු කෙනෙක්ට කියලා දකින්නෙ පුංචිව…එයාට මන් ඉන්නවා කියල ගානක් නෑ..ගොඩක් වෙලාවට නයිටිය ඇදගෙන තමයි ගෙදර ඉන්නෙ..පුංචිගෙ බෝල තන්ගෙඩි දෙකයි තඩි පුකයි දැකලා මගෙ පරන පුංචි ගැන තිබ්බ හැගීම් මතු වෙන්න ගත්ත..මන් කාලෙකට පස්සෙ පුංචි ගැන හිතාගෙන අතත් මැරුවා..


ඔය විදිහට ටික දවසක් ගෙව්නා..මාත් ගේ ඇතුලෙ එහෙට මෙහෙට යද්දි ශේපෙ පුංචිගෙ ඇගේ එහෙම ඇතිල්ලෙනවා..නාද්දිත් රබර් ඇහැ දාන්න උපරිම try එක දෙනවා..පුංචිටත් මේ බව තේරිලා තියෙන්නෙ කියලා පුංචිගෙ මූනෙන් මට දැනුනා.මටත් මොකද මන් දිගටම එක එක දේවල් කරා..දවසක් පුංචි : ” පුතා මොකටද නිකන් තනියෙන් කාමරේක නිදියන්නෙ එන්නකො අපේ එකට ඉඩත් තියෙනවානෙ..”


මටත් මරු පල්ලම මන් එක පයින් කැමති උන..


පුංචිලාගෙ කාමරේ ඇදවල් දෙකක් තිබ්බා.එකක පොඩි උන් දෙන්නා අනිකේ බාප්පයි පුංචියි…

මන් හිතුවෙ මට එක ඇදක් දීලා පුංචි පොඩි දෙන්නා එක්ක අනිකෙ ඉදී කියලා..ඒත් පුංචි වෙනසක් කරලා තිබුන් නෑ..පොඩි දෙන්නා එයාලගෙ ඇදේම හිටියා..මන් පුංචි එක්ක…මට නම් පිස්සු වගේ…පුංචි එක්ක එකම ඇදේ..මගෙ පයියත් කලිසම අස්සෙ නටන්න ගත්තා…මන් ඒත් වෙනසක් නොපෙන්වාම හිටියා…


පුංචියි මමයි එක එක දේවල් ගැන රෑ වෙනකන්ම ඇදේ ඉදන් කතා කර කර හිටියෙ..පොඩි දෙන්නට නම් කලින්ම නින්ද ගිහින්..පුංචි ඇදලා හිටියෙ කොට නයිටියක්..මගෙ පැත්ත හැරිලා කතා කරද්දි මට හොදට තන් දෙක පේනවා..මන් උපරිම උත්සහයක් ගත්තා ඇහැ එතෙන්ට යන්න නොදී තියා ගන්න..ඒත් මගෙ පයිය නම් නැගලා තිබ්බෙ..මන් මගෙ ශෝටෙ දාරෙට තියලා තද කරන් හිටියෙ පොල්ල..මොනා උනත් පුංචි දැක්කොත් නෝන්ඩිනෙ..


අම්මත් එක්ක වගේ නෙවෙයි පුංචිත් එක්ක ඕන private දෙයක් කතා කරන්න පුලුවන් අවුලක් නෑ..පුංචි මගෙන් ගොඩක් විස්තර ඇහුවා මගෙ කෙල්ල ගැන එහෙම..මන් ඉතින් අපි දෙන්න කරපු ඔක්කොම දේවල් කිව්වා..ඉතින් පුංචි දැනගත්තා මන් තාම කෙල්ලෙක් එක්ක කරලා නෑ කියලා..


” ආආ ඒ කියන්නෙ මෙයා තාම virgin…” එහෙම කියන ගමන් පුංචි මගෙ කලිසම උඩින් පොල්ල ඇල්ලුවෙ..මට කරන්ට් එකක් වැදුනා වගේ දැනුනේ..පොල්ල ෆුල් නැගලා තියෙනවා දැනුන හින්දා පුංචිගෙත් මූන වෙනස් උනා..එක මොහොතක අපි දෙන්න ඇස් ගැටුනා..ඒක හරිම අමුතු මොහොතක්.. මගෙ තොල් දෙක නිකන්ම ගිහින් පුංචිගෙ තොල් දෙක සිපගත්ත..පුංචි මාව නැවැත්තුවේ නෑ..එයත් ඇස් පියාගෙන මගෙ තොල් උරනවා..


මන් පුංචිගෙ ඇග යටින් අතදාලා තට්ටම මිරිකන ගමන් තොල් උරනවා…ම්ම්ම්ම්…මාරම සැපක්…


ටික වෙලාවකින් පුංචි මාව නැවැත්තුවා…නවත්තලා ඇදෙන් නැගිට්ටා..නැගිටලා ගිහින් රූම් එකේ ලයිට් එක නිව්වා…බැරි වෙලාවත් පොඩි එකෙක් දැක්කොත් කියලා හිතලා වෙන්න ඇති…දැන් සාලෙ ලයිට් එකෙන් වැටෙන පොඩි එලියක් විතරයි කමරේට වැටුනෙ…ඒත් මට ඒ පොඩි එලියෙන් පෙනුනා පුංචි නයිටිය ගලෝලා බිමට හලනවා..ලා එලියෙන් දැක්ක පුංචිගෙ නිරුවත් ඇග හින්දා මගෙ කලිසම පැලෙන්න තරන් පොල්ල නැගලා..


ඇදට නැගලා මන් ගාවට දන ගාගෙන ආව පුංචි මගෙ ශෝට ගලවලා දැම්මා..දැන් නම් පොල්ල රිට වගේ තනි කෙලින් නැගලා…හිමින් සැරේ මගෙ පයිය පුංචිගෙ අතින් උඩ පහල යන්න ගත්තා..ටිකකින් පුංචි නැවිලා මගෙ ඇට දෙක ගාව ඉදන් මුදුනෙ ටොපා ලගට එනකන් දිවෙන් ලෙවකාගෙන ආවා..මන් හුකලා නැති උනාට කෑල්ලට කටට එහෙම දීලා තියෙනවා..ඒත් පුංචි මට දිවෙන් දුන්න සැප හිතා ගන්න බෑ…සමහරවිට experience එක හින්දා වෙන්න ඇති…


දැන් හොදට පුංචි මගෙ අගල් හය හමාරක් විතර දිග පයිය කටේ දාගෙන ගහනවා..පුංචි දාන්න පුලුවන් උපරිමයම කටේ දා ගන්නවා..උගුර හරියට වෙන්නම පයිය යනවා…මන් තොල හපාගෙන මේ සැප වින්දා..මන් කැරි පනින එක නවත්ත ගත්තෙ පුදුම ආයාසයක් දීලා…මට නම් මේක හීනයක් වගේ…


ටිකකින් මගෙ පයිය උරන එක නවත්තපු පුංචි ආපහු ඇදේ පැත්තකින් ඇල උනා..එයාගෙ නිරුවත් ඇග උඩට නැගපු මම ආපහු තොල් උරන්න පටන් ගත්තා..මේ පාර නම් ගොඩක් තදින් අපි තොල් ඉරුවා..දැන් නම් දෙන්නම ෆුල් මෝල් වෙලා ඉන්නෙ..මගෙ පපුව පුංචිගෙ විශාල තන්ගෙඩි දෙකට තද වෙලා..මට පහලට ගිහින් තන් ගෙඩිය උරන්න ආස හිතුනත් පුංචි පිස්සුවෙන් වගේ තොල් උරන්නෙ..අපි දෙන්නගෙ දිවවල් දෙකත් පැටලිලා..කටවල් දෙපැත්තෙන් කෙල බේරෙනවා..


ඒ අතරෙ මගෙ ඇග අස්සෙන් ගියපු පුංචිගෙ අත මගෙ පොල්ල තදින් අල්ලගත්තා.. පුංචි එයාගෙ අතින් මගෙ පොල්ල අරන්ගියේ එයා හුතු හිල ගාවට…


” දාන්න පැටියෝ….ම්ම්ම්….ඔයාගෙ දාර පයිය යවන්න මගෙ ඇග ඇතුලට..ම්ම්ම්ම්….”.

ඒ මොහොතෙ මගෙ ජීවිතේ පලමු වතාවට ගෑනියෙක්ගෙ කිම්බක් අස්සට මගෙ පයිය යැව්වා..ඒ ෆීලින් එක මට කවදාවත් අමතක වෙන එකක් නෑ..මන් පයියෙ කෙලවර වෙනකන්ම අස්සට බස්සලා පුංචිගෙ තොල හපාගෙනම ටික මොහොතක් හිටියා..


ටික වෙලාවක් පුංචිගෙ හුත්තෙ උනුහුම ලබාගත්ත මම හිමින් හුකන්න ගත්තා…පුංචිගෙ හුත්ත එච්චර හිර නෑ..මගෙ පොල්ල ලේසියෙන්ම අස්සට බැස්සා…මගෙ පයිය උඩ පහල යන හැම වෙලාවකම පුංචි ලොකු හුස්මක් එක්ක කෙදිරිල්ලක් පිට කරනවා..මට තවත් ගොඩ වෙලාවක් මේක අල්ලන් ඉන්න බැරි උනා..කවදාවත් නැති තරම් කැරි ලෝඩ් එකක් පුංචිගෙ හුත්ත පතුලෙම මන් යැව්වා..මට පයිය එලියට ගන්න ඕනකම තිබ්බත් ඒක කරගන්න බැරි උනා…මන් පුංචිගෙ ඇග උඩටම බර උනා…

” ඒකට කමක් නෑ පැටියො..ඔක්කොම හරි…”


පුංචි ආදරෙන් මගෙ පිට අත ගාලා කම්මුලට කිස් එකක් දුන්නා…


මට තවත් පුංචිට හුකන්න ඕන කම තිබ්බත් කැරි ගොඩක් පිට උන හින්දා මන් ඇගට පනක් නැතුව පුංචිගෙ ඇග උඩ වැටිලම හිටියා..පුංචිට මගෙ විනාඩි පහේ හිකිල්ල දැනිලවත් නැති බව මට දැනුනා..මන් මගෙ පයිය හිමින් පුංචිගෙ හිලෙන් එලියට අරන් එයාගෙ ඇග උඩින් අයින් උනා..හුත්තෙන් කැරි බේරෙනෙවා…


මන් මගෙ මූන පුංචිගෙ හුත්ත ලගට ලන් කරා..හුතු තොල් උඩ තිබ්බ කැරි බින්දු ඇගිල්ලෙන් අහක් කරපු මම දිව හුත්ත ඇතුලට දාලා ඇගිල්ලෙන් මෑ ඇටේ ටියුන් කරන්න ගත්තා..ඒ පාර නම් පුංචිව හොදට ෆීල් වෙලා.අත් දෙකෙන්ම තන් මිරික ගන්න ගමන් කකුල් දෙක හොදට පලල් කරන් මගෙ මූනටම අල්ලන් හිටියා…පුංචිගෙන් ජූස් පනිනකන් නවත්තන් නැතුවම මන් හුත්ත ලෙවකෑවා..විනාඩි පහලවක් විතර ඔය විදිහට එක දිගට දිව දැම්මා..එක පාරටම ලොකු කෙදිරිල්ලක් එක්ක පුංචි අත් දෙකෙන් මගෙ ඔලුව හුත්තට තියලා තද කරන ගමන්ම සුරාන්තයට පත් උනා…


දැන්නම් පුංචිත් මහන්සියෙන්…ඒත් මගෙ පයිය නම් දෙවෙනි වටේට රෙඩි වෙලා…පුංචිගෙ හුත්ත ලගින් මූන අයින් කරගත්ත මම ඒක තන් දෙක ලගට ගෙනාවා..ඊලඟට මම කරේ ඒ ලොකු එල්ල හැලෙන තන්ගෙඩි දෙකේ එල්ලිලා පොඩි එකෙක් වගෙ උරන්න ගත්ත එක..මම තන් උරන අතරෙ පුංචි ආදරෙන් මගෙ ඔලුව අත ගානවා.

ටිකකින් පුංචි චූ බරයි කියලා වොශ් රූම් එකට ගියා…පුක නලෝ නලෝ හෙලුවෙන් යන හැටි දැකලා මගෙ පයිය පුපුරු ගහන්නනැගලා.


මටත් තිබහක් ඇවිත් මාත් කුස්සිය පැත්තට ගියා..මන් කුස්සියට යද්දි පුංචිත් වොශ් රූම් එකේ ඉදන් එනවා…එවෙලෙ තමයි ලයිට් එලියට හොදට පුංචිගෙ කාමුක ඇග මන් දැක ගත්තෙ…


ඒත් එක්කම ඉවසුම් නැති උන මම පුංචිව හරෝලා බිත්තියට හේත්තු කරා…පුංචිත් තට්ටම් දෙක මගෙ පැත්තට දික් කරලා තොල හපා ගත්තා..තට්ටම් දෙකට යටින් කිබි හිල ආපහු හොයා ගත්ත මම පුංචිගෙ ඇග වටා අත් දෙක දාගෙන හුකන්න ගත්තා..මේ පාර නම් මන් ෆුල් වේගෙන් පුංචිට ගැහුවා..මන් ඇවිත් තට්ටමේ වදින වේගෙ හින්දා තට්ටම් දෙක රතු වෙලා..<br>


” ආආආආආආආආ…ඇති..පුතේ…ම්ම්ම්ම්..ආආආ..මට හිටන් ඉන්න අමාරුයි පැටියො..ම්ම්ම්….ආආඅ.ආආආ…..අපි ඇදටයන්ආආආ…”


මට නම් නවත්තන්න හිතක් තිබුන් නෑ ඒත් පුංචිට අමාරු නිසා අපි ආපහු ඇදට ගියා..

පුංචි ඇද උඩ දන ගහ ගද්දි පන් පිටිපස්සෙන් ඇවිත් doggy style එකට හිකුවා…මේ පාර නම් හොදට අල්ලන් ගහපු නිසා මට සෑහෙන වෙලාවක් පුංචිට හුකන්න පුලුවන් උනා..


අපි දෙන්නා හැම ඉරියව්වකටම හැරි හැරි හොදට හුකාගත්තා..රෑ එලි වෙනකන් දෙන්නටම නින්දක් නෑ..මට කී පාරක් කැරි ගියාද කියලවත් අදහසක් නෑ..නගින නගින සැරේ ගැහුවා…


………ඔන්න ඔය විදිහට තමයි මගෙයි පුංචිගෙයි පලමු sex රැය ගෙවුනේ…මන් පුංචිලගෙ ගෙදර සති දෙකක් විතර නැවතිලා හිටියා…හැම දවසෙම පුලුවන් හැම වෙලේම මන් පුංචිත් එක්ක sex කරා…පුංචි කිව්වෙ එයා එයාගෙ හනිමූන් එකේදිවත් මේ තරන් සතුටු වෙලා තිබුන් නෑලු..එයාටත් ලොකු ආසාවක් තිබිලා තියෙනවා හස්බන් ඇරුනාම වෙන කෙනෙක් එක්ක ඉන්න…ඒත් ඒ මම වෙයි කියලා නම් හීනෙකින්වත් හිතුන් නෑලු…


කොහොම හරි සති දෙකකට පස්සෙ මම ගෙදර ආවා..මම යනදිහා පුංචි ගොඩක් දුකෙන් බලන් හිටියෙ..


සති දෙකක් තිස්සෙ කිම්බක් පතුරු ගහලා ගෙදර ආවට පස්සෙ මගෙ ඇට දෙකත් එක්ක රිදෙනවා…කාටවත් මේ වගේ සුපිරි අත්දැකීමක් තමන්ගෙ පලමු අවස්තාවෙන්ම ලැබිලා නැතුව ඇති මම හිතුවා…


ඉතින් ටික දවසකට පස්සෙ පුංචිලගෙ ගෙදරින් කෝල් එකක් ආවා..එතකොට මම එහෙන් ඇවිත් සතියකට කිට්ටුයි…කෝල් එක ගත්ත අම්මට එක පාරටම සතුටින් කෑ ගැස්සුනා..මාත් එතකොට තමයි ඇවිත් බැලුවෙ මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා…..” පුංචි ප්‍රෙග්නට්ලු “….


මට කටේ කෙලත් හිදුනා..සුවර් එකටම බබා මගෙ..

මට හීන් දාඩිය දැම්මා..


ටිකකින් මගෙ phone එකට පුංචිගෙන් මැසේජ් එකක් ආවා…

” ඒයි මැට්ටා..මාව බඩ කරා නේද..බය වෙන්න එපා මන් කාටවත් කියන් නෑ බබා ඔයාගෙ කියලා..හෙට අපේ ගෙදර එන්න…උම්මා…” 

Comments

Popular posts from this blog

දුශිනි නංගි 😌❤️

කාම හෝරාව 🍑💞

චතුරිකා අක්කා 🍑✨