කාම හෝරාව 🍑💞

 

කාම හෝරාව (කෙටි කතා)


මේක පුංචි සිද්දියක්. මේක වෙන්නෙ හිතුවෙවත් නැති විදියෙ අහම්බයකින්.ටිකක් වෙනස් විදියෙ කතාවක්. මේ කතාවෙ වගෙ මං එක්ක කතා කරන්න, චැට් කරන්න ආස අය මට මැසෙජ් එකක් දාන්න. 


 මගෙ නම දිල්ශාන් . මම මේ වෙද්දි එලෙවල් කරල මැනෙජ්මන්ට් ඩිප්ලොමා එකක් කරල ජොබ් එකක් කරල ඒකෙන් අයින් වෙලා වෙන ජොබ් එකකට ඇප්ලයි කරන්න කල්මර මර එක එක එවා කර කාලෙ කකා ගෙදරට වෙලා හිටියෙ. ඔය අතරෙ මගෙ නෑදෑ අක්ක කෙනෙක් හිටියා එයා දවසක් කොල් කරා එයා වැඩ කරන බැංකුවට ඇප්ලිකෙශන් දාන්න එයාට වට්සැප් මැසෙජ් එකක් දාන්න කියල. පස්සෙ මම ඇප්ලිකෙශන් එකක් එයාට මැසෙජ් දැම්මා . අක්කගෙ නම නිලන්ති . වයස දැන් 34ක්. බැදල ලමයි දෙන්නෙක් ඉන්නවා. අයියා නෙවි එකෙ ඉන්නෙ. අක්කා බැංකුවෙ මැනෙජර් කෙනෙක්. ඔහොම ඉන්නකොට සෙනසුරාද රෑක,

"මල්ලි අද ඇප්ලිකේශන් එක මං දුන්න ඔයාට ඉන්ටව් වැටෙයි ලබන බදාදාට වගෙ..රෙඩි වෙලා ඉන්න" මට මැසෙජ් එකක් ආවා වට්සප් එකෙන්.

"අහ් හරි අක්කෙ thank you හොදේ"

"thank you තමා තමුසෙ ගෙදරට වෙලා ඉන්නව නෙද උලමා වගෙ.."

"මොනා කරන්නද ඕයි ඉතින් හැමදාම මැරෙන්න බැනෙ පොඩ්ඩක් විවෙක ගන්න ඔනෙ😌"

"අනෙ බොල උබෙ කම්මැලිකමනෙ"

"අනෙ යනවා, මොකද කරන්නෙ?"

"මුකුත් නැ ඔයි කාලා ගෙ අස් පස් කරල නිදාගන්න ඇදට ආවා"

"අහ් මාත් , අයිය නැද්ද අද?"

"නැ මල්ලි අද රැ වැඩ"

"අහ්හ්හ් එමද?"

"ඔව් මල්ලි , තමුසෙ කාල බීලද"

"ඔව් අක්කෙ "

"මොකො තමුසෙට කෙල්ලෙක් එහෙම නැද්ද ආ.."

"එ මොකො එහෙම ඇහුවෙ"

"නිකන් නිකන් ඉතින් "

"නැ ඔයි "

"බොරු?"

"ඉදලනං තියනව දැන් නම් නැ"

"ඒ මොකො?"

"ඒක නැවතුනා ඔයි දැන් මාස 6ක් විතර"

"ම්ම්ම් එකතමයි මෙ අනුංගෙ ගැනු ලග හුරතලෙ නෙද"

"කවුද අනුංගෙ ගැනු"

"නැ නැ මුකුත් නැ.."

"අනෙ මෙ යනව තමුසෙ හින්දා පොඩ්ඩක් කතා කරෙ නැතුව එහෙම ගැනු පස්සෙ යන් නැ😌"

"අනෙ ඔව් මං දන් නැද්ද උබෙ වයසෙ උංගෙ හැටි"

"ඇයි?"

"අපිටත් වඩා වයස ගැනු පස්සෙනෙ යන්නෙ"

"ඔව් ඉතින් මොක ගැනු කැමතු නැතුව ඈ"

"උඹත් ගානකට පැහිල නෙද 😂"

"පැහිල ඉදිල ඉන්නෙ දැන්"

"මොනාද දන් නැ පැහිල ඉදිල තියෙන්නෙ"

"මං කියන් නැ"

"ගොඩක් ඉදිලද මල්ලි?"

"මොනාද අක්කෙ?"

"ඉදිල තියන එක?"

"තාම පැහිල විතරයි"

"උඹනං....වල්කම ඇගපුරා"

"ආ මං විතරද වල් දැන්..."

"ඇයි උඹ කියන්නෙ දැන් මාත් වල් කියලද?"

"ම්ම්ම්ම් නැ ඉතින්න්න් විහිලුවටනෙ"

"ඇත්තටම කියනවකො"

"ක්වුරුත් වල්නෙ පිටට නොපෙන්නුවට තමුසෙනං කොහොමත් වල්"

"හ්ම් හ්ම් මං නිදාගන්නව මල්ලි "

"ඇයි නිදිමතද?"

"නිදිමතනං ගියා ඉතින්.. ඇස් පියා ගත්තම නින්ද යයි"

"බලෙන් නිදාගන්නෙ ඉතින්.. ඉන්නවකො මොනාහරි කතා කර කර ඉන්න"

"මැසෙජ් ටයිප් කරන්න කම්මැලි ඔයි"

මම ඉතින් කොල් එකක් ගත්ත ආන්සර් කරයිද බලන්න.

"හෙලෝ?"

"මොකද මෝඩයො"

"ඉතින් මැසෙජ් ටයිප් කරන්න කම්මැලි කිඋවෙ"

"ම්ම්ම්ම් කියනවකො ඉතින්"

"මොකද කරන්නෙ"

"ඈදට වෙලා ඉතින් මොනා කරන්නද නිදි මිසක්"

"ඇයි ඇදෙ ඉතින් නිදියන්න විතරද පුලුවන්"

"උඹනං...ඇයි වෙන මොනාද පුලුවන්?"

"තව ඉතින්..."

"මොනාද?"

"දන්නෙම නැ.."

"නැනෙ කියනවකො බලන්න"

"ම්ම්ම්ම් තනියෙන් ඉද්දිනං ඉතින්..."

"මොනාද ?"

"ම්ම්ම්ම් අනෙ මෙ බබා වෙන්නෙපා"

"තමුසෙනං මහ වල් ඕයි"

"ඇයි හොද නැද්ද"

"නැ නැ හොදයි හොදයි කොල්ලෙක් උනාම හොදට වල් වෙන්න ඔනෙ"

"ඒකනෙ"

"වල් කොල්ලා"

"ම්ම්ම්ම් දෙයක් අහන්නම්"

"මොකද්ද"

"මොනාද ඇදන් ඉන්නෙ?"

"ඒ මොකද?"

"කියන්නකො"

"නයිටිය"

"නයිටිය විතරද" 

"ම්ම්ම්ම් රැට ඉතින් අනිත්ව අදින්න පිස්සුයැ බං"

"ම්ම්ම්ම් එන්නද මාත් ඇදට"

"ඒ මොකටද?"

"ඔය තෙත් වෙලා තියන එකා ලෙවකන්න"

"මොකක්.."

"ඇයි.."

"තමුසෙ කොහොමද දන්නෙ එතන තෙත් වෙලා කියලා?"

"මං දන්නවනේ... කො මම කලව අතගාලා පලල් කරල අල්ලන් මගෙ දිව අක්කගෙ එකෙ ගාවල මුන තද කරල ලෙවකන්නම්"

"ස්ස්ස්ස්ස්ස් කොල්ලෝ...."

"ම්ම්ම්ම් අක්කෙ"

"ඉන්න බැරුව ගියා.."

"අතගාගන්න අක්කෙ"

"අතගග ඇගිල්ල ගහන්න ගත්තා ඉන්න බැ මට"

"මං ඇගිල්ල ගගහ මැ මල උරන්නම්"

"ස්ස්ස් ආග් උරන්න මල්ලි උරන්නකො" 

“උරන ගමන් අක්කගෙ නයිටිය තව උස්සල අස්සට අතදාන් කුක්කුගෙඩි මිරිකන්නම්"

"ස්ස්ස් ආහ් කොල්ලො මිරිකන්න ආහ් "

"මිරික මිරික අතගගා ඔයාගෙ එකට මුන තද කරන් ලොවාගෙන ලොවාගෙන යන්නම් වෙගෙන්"

"ස්ස්ස් ආහ්හ් අම්මො මල්ලි මට ඉන්න බෑ"

අක්ක මං කියන එව අහ අහ නයිටිය උස්සල පලල් කරගන කිම්බටඇගිල්ල ගගහ අතගානව. ජුස් වැක්කෙරෙනව ඒකෙන්.

"මගෙ එක උරනවද අක්කෙ"

"කො දෙන්න මගෙ කටෙ ඔබන්න ඔක මට උරන්න්න ඔනෙ"

"මං ඔයගෙ මූන ලගට පොල්ල ගෙනත් කටෙ ඔබල කටට තද කරන් උගුරෙ වදින්න දාගන ගහනව ගෙඩි අතගගා"

"ආහ් අහ් ස්ස් මල්ලි ඉන්න බැ මට අහ්"

අක්ක වෙගෙබ් ඇගිල්ල බස්සගන්නව අක්කට යනවත් එක්ක.

"මං අක්කගෙ කටෙ දීල අක්කගෙ ඇග උඩ නැගල මගෙ එක අක්කගෙ එකෙ අතුල්ලනව අක්කෙ ම්ම්ම්ම්"

"ස්ස්ස් අහ් ඔක දාන්නකො ඇතුලට අහ්"

"අතුල්ල අතුල්ලල බස්සනව එකපාරට බස්සන් ගහන්න ගන්නවා"

"අහ්හ් අහා මගෙ කොල්ලො අහ් ගහන්න ආහහ්"

"අක්කගෙ එක ඇතුලටම මගෙ එක ඔබගෙන වෙගෙන ගහගන ගහගන යනව අකකගෙ ගෙඩි ලෙවකකා උර උර හප "

"අමො මල්ලො උඹනං. ආහ් මට ඉන්න බැ ගලනවා මගෙ එකෙන්"

"මං අක්කගෙ ගෙඩි දෙක හපගෙන උරාන ගමන් පොල්ල ඇතුලට තද කරන් ගහගන ගහගන යනවා"

"අහ්හ් අහ්හ් මට යන්න එන්නෙ මල්ලි ඉන්බ බැ අහ් ගහන්න ආහ්"

"මගෙ අත් දෙකෙන්ම ගෙඩි දෙක මිරික මිරීක වෙගෙන් ගහගන ගහගන යනව තොල් උර උර "

"අහ්හ් අහ්හ් මට යනව කොල්ලො අහ්හ් අහ්හ් ඇතුලෙම යවන්න ඔයත් අහ්හ් අහ්හ්"

"මං අක්කගෙ ඇගට බර වෙලා පොල්ල තද කරන් ඇතුලෙම යවනව අක්කගෙ ඇගට බර වෙලා"

"අහ්හ්හ් අහ්හ් අමො මල්ලි ස්ස්ස්ස් තමුසෙ මොනාද මට මේ කරේ ඇදම තෙත් වුනා"

"හෙට නිවාඩුනෙ හොදන එකයි තියෙන්නෙ හිහි"

"උඹනං පුදුම වල්කමක් තියෙන්නෙ "


මතුසම්බන්ධයි

ම්ම්ම් මෙක අහඹුවක් ගැන කතාවක් නිසා තව කොටසක් ලියන්න අදහසක් නැ. එත් ඔයාල කැමතිනං තව කොටසක් ලියල දාන්නම් ඉස්සරහට. මගෙ කතා හැම එකක්ම කියවන්න 

Comments

Popular posts from this blog

දුශිනි නංගි 😌❤️

චතුරිකා අක්කා 🍑✨