නොසිතූ නිමේශය 💔😓

 



නොසිතූ නිමේශය - (සත්‍ය කතාවකි)


සේරටම කලින් කියන්න ඕනා මගෙ කතා කියවන, කියවලා ලයික්, කමෙන්ට්, ශෙයාර් කරන්න හැමෝම කලිම් කතාවෙත් ඉතුරු ටික දාන්නම් කතා ගොඩක් දාන්නම් ගෘප් 10කටවත් මේ පෝස්ට් ශෙයා කරන්න


මේ කතාව ගැන විශේෂයෙන් දෙයක් කියන්න ඕනා. මට ඉන්බොක්ස් එකෙන් කපල් එකක් මැසේජ් කරා. එයාලගේ ජීවිතයේ එක්තරා කාලයක එයාලා මුහුණ දීපු සිදුවීමක් ගැන මට කිව්වා. එයාලා මුහුණ දීපු ඒ අද්දැකීම ලස්සනට කතාවක් විදිහට ලියලා දෙන්න කියලා එයාලා ඉල්ලීමක් කරා. ඒ අනුව තමා මේ කතාව ලියවෙන්න. මේකේ තියෙන නම් ගම් සේරම මනඃකල්පිත ඒවා බව කරුනාවෙන් සලකන්න....


මගෙ නම භාග්‍යා. වයස 23යි. ගෙවල් හලාවත. මම හලාවත නගරයේ එක්තරා පෞද්ගලික ආයතනයක  පාර්ට් ටයිම් ජොබ් එකක් කරන ගමන් භාහිර උපාධියක් හදාරමින් හදාරනවා. සතියේ දවස් 5 ජොබ් එකට ගිහිල්ලා සති අන්තෙ අධ්‍යාපන වැඩකටයුතුවලට වෙන් කරලා තිබ්බ නිසා මට විවේකයක් තිබුනේ නැති තරම්. මම ගොඩක් සුදු නැහැ. අඩි 5.3ක් වගේ උසයි. ඉනෙනුත් පල්ලැහට දිග කොන්ඩයක් තමයි මට තියෙන්නේ. බ්‍රා සයිස් එක 34. ඇග ගානට ශේප්. මම යාලු වෙලා ඉන්නේ මට වඩා අවුරුද්ද වැඩි කෙනෙක් එක්ක. නම රමේශ්. A/L කාලේ පටන් ගත්ත ලව් එක තාම තියෙනවා. එයා කුරුණෑගල පෞද්ගලික ආයතේනක ජොබ් එකක් කරා. අපි ගොඩක් වෙලාවට හම්බ උනේ සති අන්තෙ. ලව් එකට සෑහෙන කල් නිසා අපේ සම්බන්දෙ ටිකක් දුර දිග ගිහින් තිබ්බේ. මේ වෙනකොට මට වෙන්න තියෙන දේවල් සේරම වෙලා තිබ්බේ. ඒත් එයා මට ගොඩක් ආදරෙයි. මාත් එයාව විශ්වාස කරා. ගෙවල් වලිනුත් අපිට විරුද්ධත්වයක් තිබුනෙ නැති නිසා මට බයක් තිබුනේ නෑ.


ඉතින් හැමදේම සාමන්‍ය විදිහට ගෙවෙමින් තිබුනේ. ඒත් මේ ලඟකදි ඉදන් ටව්න් එකේ ඉන්න රස්තියාදුකාරයෙක් මගෙ පස්සෙන් එන්න පටන් අරන් තිබුනේ. කෙල්ලෙක්ගේ පස්සෙන් කොල්ලෙක් එන එක සාමන්‍ය දෙයක් ඒත් මෙයා ඒ තරම් හොඳ කෙනෙක් නෙමෙයි කියලා මට තේරුනා. ටව්න් එකේ රස්තියාදු සෙට් එකත් එක්ක ඉන්න කොල්ලෙක්. 28 ක් වගේ වයස ඇති. ගොඩක් මහත නෑ. කොන්ඩේ දිගට වවාගෙන කලර් කරලා, රැව්ලත් දිගට වවාගෙන, අතේ ටැටූ එකකුත් ගහලා තිබ්බේ. මම මගෙ යාලුවෙක්ට මේ දේ කිව්වම එයා මට කිව්වේ ඒ මනුස්සයා ටව්න් එකේ ඉන්න කුඩ්ඩෙක් කියලා. මම ටිකක් බය උනා. මොකද දවසක් අපෙ ගෙවල් කිට්ටුවටම පස්සෙන් ආවා. මම බැරිම තැන මේ ගැන රමේශ්ට කිව්වා. රමේශ් විස්තර හොයලා බලලා. කිව්වා වගේම ඒ මිනිහා කුඩ්ඩෙක් අමු බේබද්දෙක්. එක එක මැර වැඩ වලට හිරේට ගිහින් එලියට ආපු කෙනෙක්. මිනිහට ලොකු ලොකු කන්ටැක්ට්ස් තියෙනවලු. ඒ නිසා පොලිසියට ගියත් එලියට එන්න ඒ හැටි අමාරුවක් නෑලු. කුලියට මැර වැඩ කරන කුඩුකාරයෙක් කිව්වොත් මං හරි. රමේශ් සාමන්‍යයෙන් අහිංසක කෙනෙක් රන්ඩු වලට පැටලෙන්න කැමති නෑ. ඒ අහිංසකකම නිසාම තමයි මං එයාට කැමති. 


ඉතින් රමේශ් කිව්වා නිකන් ප්‍රශ්න දා ගන්න ගියොත් අපි දෙන්නම අමාරුවේ වැටෙනවා. කතා කරලා මේක විසඳගමු කියලා. එයා කිව්ව එකත් ඇත්ත ඒ මිනිහට ඒ කිව්වා වගේ කන්ටැක්ට්ස් තියෙනවා නම් රන්ඩුවට ගියොත් අපි දෙන්නටම ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙනවා. දවසක් මං ඕෆ් වෙන ටයිම් එකට රමේශ් මගෙ ඔෆිස් එක ලඟට ඇවිත් හිටියා. එයා මට මැසේජ් එකක් දැම්මා සාමන්‍ය විදිහට බස් ස්ටෑන්ඩ් එකට යන්න එයා පස්සෙන් එන්නම් කියලා. අරුත් මං ඕෆ් වෙනකන් බලන් ඉදලා වෙනදා වගේම පස්සෙන් එන්න ගත්තා. රමේශුත් ඒ පස්සෙන් ආවා. ස්ටෑන්ඩ් එකට යනකොට බස් එක තිබ්බෙ නැති නිසා බස් එක එනකන් මං එතෙන්ට වෙලා හිටියා. අරූ මං ලගටම ඇවිත් මට අනංමනං කියන්න ගත්තා. රමේශ් එතෙන්ට ඇවිත් අර මිනිහා එක්ක කතා කරා. මං එයාගෙ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් බවත් ලබන අවුරුද්දේ අපි බඳින්න ඉන්නවා කියලත් කුඩ්ඩට කිව්වා. ඒ නිසා වැරදිවට තේරුම් ගන්න එපා මීට පස්සේ පස්සෙන් ඇවිත් කරදර කරන්න එපා කියලත් රමේශ් කිව්වා. අරූ ඒ වෙලාවේ මත් වෙලා හිටියේ කියලා මට තේරුනා. පොර මගෙනුත් රමේශ්ගෙනුත් සමාව අරන් එතනින් ගියා. හිතට ලොකු සැනසීමක් දැනුනා ඒ සිද්දියෙන් පස්සේ. අය ඒ මිනිහා මගෙ පස්සෙන් ආවේ නෑ. 


ඊට සතියකට වගේ පස්සේ සිකුරාදා පෝය දවසක් වැටුනා. රමේශුයි මමයි දවස් දෙකක ට්‍රිප් එකක් යන්න ප්ලෑන් කරා. බ්‍රහස්පතින්දා හවස ගිහින් මීගමුවේ හොටෙල් එකක නැවතිලා පොඩි රව්මක් දාලා සෙනසුරාදා හවස ආපහු එන්න තමා ප්ලෑන් කරේ. ගෙදරට කිව්වේ යාලුවෙක්ගේ දිහා යනවා කියලා. අපි නිතරම ෆ්‍රී වෙලාවක් හම්බුනොත් දවස් දෙක තුන ට්‍රිප් ගිහින් විනෝද වෙනවා. ඉතින් බ්‍රහස්පතින්දා 3ට වගේ මං ඔෆිස් එකෙන් ආවා. ගමන යන්න අවශ්‍ය දේවලුත් අරගෙන මං වැඩියේ කවුරුවත් නැති තැනකට වෙලා හිටියා රමේශ් එනකන්. එයා ටිකක් පරක්කු උනා. ඒ අතරේ අතරේ අර කුඩ්ඩා මාව දැකලා ඇවිත් කතා කරන්න ගත්තා. එයා ආවේ බයික් එකක. බයික් එකෙන් බහින ගමන්,


කුඩ්ඩා - " ආ නංගි කෝ අද ඔයාගේ ප්‍රේම කුරුල්ලා නැද්ද ?"

මං කතා කරන්න ගියේ නෑ. අහක බලා ගත්තා.


කුඩ්ඩා- " අම්මෝ මොකද ඔච්චර ගෑස් ඔයාගේ. මොකද ඔයාගේ වෙන්ඩ හස්බන් හෙන කරාද ආ.."


මම-  "අනේ වදයක් නොවී යනවකෝ හලෝ මෙතනින්"


කුඩ්ඩා- "අම්මෝ නංගියාගේ සැර. එහෙම එක පාඑඅ දාලා යන්න පුලුවන්ද මේ වගේ ලස්සන ෆිගර් එකක්."

 

ඔය අතරේ රමේශ් ආවා. මොකක්ද ප්‍රශ්නේ කියාගෙන. 


රමේශ් - " අයියේ මං කිව්වනේ අපිට පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න කියලා සිංහල තේරෙන්නේ නැද්ද ?


කුඩ්ඩා- " තේරේන්නේ නෑ හු@$$ තෝ ඇයි උබ උගන්නන්නද " කියලා පිහියක් ඇදලා අරන් රමේශ්ගේ බෙල්ලට තිබ්බා. " තෝ වැඩියේ සද්ද දාන්න්න ආවොත් මෙතනම බල්ලෙක් වගේ බාවනවා දැනගනින් කැ@$යා" කියලා පයින් පාරක් ගැහුවා රමේශ් බිම වැටුනා. 

මං රමේශ් ලගට යන්න හදනොකට ඌ මාව ඇදලා අරන් මගෙ බෙල්ලට පිහිය තියලා. කොල්ලට ආදරයක් තියෙනවා නම් මං කියන දේ කරපන් කිව්වා. මං ගොඩක් බය උනා රමේශ්ට කරදරයක් වෙයි කියලා. මඩ් වැඳලා කිව්වා අපිට කරදරයක් කරන්න එපා කියලා. 

කුඩ්ඩා- " තෝ බැල්ලී සද්ද වහලා නැගපිය බයික් එකට කියලා" මාව බලෙන්ම බයික් එකට නග්ගගත්තා. මට කෑ ගහන්නත් බය හිතුනා කරදරයක් වෙයි කියන බයට. 


කුඩ්ඩා- " තෝ අපෙ පස්සෙන් ආවොත් මරනවා දැනගනින් තොපි දෙන්නම. මං තව පැයකින් මේකිව මෙතෙන්ටම ගෙනත් දානවා" කියලා බයික් එක ස්ටාර්ට් කරන් යන්න පටන් ගත්තා. මං සෑහෙන්ට බය උනා. මොකක්ද කරන්න ඕනා කියලා තේරුනේ නෑ. 


" උබ කලබල නොකර ඉන්න තරමට උබට හොඳයි. කෑ ගහලා දඟලන්න හැදුවොත් තෝ ඉවරයි හු@&ති.තේරුනාද තොට" 

මට කතා කර ගන්නවත් පන නෑ . එහෙමම බයික් එක ස්ටාර්ට් කරගෙන බීච් එක පැත්තට ආවා. බීච් බයික් එක නවත්තලා. " සද්ද වහලා මාත් එක්ක වරෙන් උබ. කෑ ගහන්න හැදුවොත් තෝව මෙතනම ඉවරයක් කරනවා" කියලා මගෙ අතින් අල්ලන් බීච් එක ලග පාලු ගෙදරකට එක්කන් ගියා.  ඒක ඇතුලේ අරක්කු බෝතල් සිගරැට් පෙට්ටි එහෙම තිබ්බේ. එතන තියෙන පුටුවකින් මාව වාඩි කෙරෙව්වා. පුටුව පිටි පස්සට කරලා මගෙ අත් දෙක ලනු වලින් ගැට ගැහුවා.


පස්සේ එයා ඇදගෙන හිටපු ටී ශර්ට් එක ගැලෙව්වා. පස්සේ මං ලගට ඇවිත " සද්ද නැතුව හිටියොත් උබෙ පන බේර ගන්න පුලුවන් කෙල්ලේ. සද්ද දාන්න ආවොත් මේ පිහිය තොගෙ බෙල්ල මැදින් යයි" පිහිය මගෙ බෙල්ලට තියල කිව්වා. ඊට ප්ස්සේ මගෙ කට මිරිකලා අල්ලගෙන මගෙ තොල් කිස් කරා. තොල් උරන්න ගත්තා. මූන කිස් කරා පිස්සුවෙන් වගේ. මූන ලෙව කෑවා. මුලු මූනම එයාගෙ කෙල වලින් තෙත් කරා. මම බයටම එයාට ඕන දෙයක් කරන්න ඇරලා කට වහන් හිටියා. සැරෙන් සැරේට මගෙ තොල් ඉරුවා. මූන කිස් කරන් ගිහින් බෙල්ල කිස් කරා. බෙල්ල වටේට කෙල ගෑවා.පස්සේ කන සූප්පු කරා. ඊට පස්සේ ආයෙත් බෙල්ල දිගේ කිස් කරගෙන ඇවිත් පපුව කිස් කරන්න ගත්තා බ්ලව්ස් එකට උඩින්. මම ඇදන් හිටියේ රතු පාට බ්ලව්ස් එකකුයි. කලු පාට දනිස ලගට කොට ස්කර්ට් එකකුයි. බ්ලව්ස් එක ස්කර්ට් එකට යට කරලා හිටියේ.


පස්සේ මගෙ කුක්කු මිරිකන්න ගත්තා. මිරිකන ගමන් බ්ලව්ස් එක උඩින්ම කුක්කු හැපුවා. "ආආආහ් " මට කෙදිරි ගෑවුනා. ඊට පස්සේ බ්ලව්ස් එකේ බොත්තම් එකින් එක ගැලෙව්වා. පපුව මැද්ද කිස් කරන්න ගත්තා. පපුව වටේටම කෙල ගෑවා. එහෙම කරන ගමන් හයියෙන් කුක්කු මිරිකුවා. පස්සේ බ්‍රා එකෙන් කුක්කු දෙක එලියට අරන් හයියෙන් මිරිකන්න ගත්තා. පස්සේ නිපල් මාරුවෙන් මාරුවට දිවෙන් ලෙව කෑවා. කුක්කු බොන්න ගත්තා පිස්සුවෙන් වගේ. ටිකක් වෙලා එහෙම කරලා කුක්කු වලට හයියෙන් ගහන්න ගත්තා. 

"ආහ්හ්හ් ඌයී" මට කෑ ගැස්සුනා. එහෙමම මගෙ කනට හයියෙන් පාරක් ගහලා "කටවහපිය බැල්ලි" කිව්වා. මට ඇඩෙන්න ගත්තා ඒ ගහපු පාරට. ඉවසගෙන හිටියා.


පස්සේ කලිසමේ බටන් එක ගලවලා එයාගෙ එක එලියට ගත්තා. ඒ වෙනකොටත් ඒක ලොකු වෙලා තිබ්බේ. අතින් කරන ගමන් මගෙ ලගට ඇවිත් කටට ගනින් කිව්වා. මං බෑ කියලා ඔලුව වැනුවා. ඒ ගමන්ම ආයෙත් මගෙ කනට ගහලා මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලලා කට ලගට ලං කරා. මට වෙන කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ.අං හිමීට කට ඇතුලට ගත්තා. පස්සේ සාමන්‍ය විදිහට කටට ගන්න ගත්තා. "ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ් නියමයි කෙල්ලේ උරපන් හොඳට ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්. උබ නම් සැප කඳක්. වැඩියේ දගලන්නේ නැතුව හිටියොත් තව ටිකකින් උබව එක්කන් ආපු තැනටම ගිහින් දානවා ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්. උරපිය හොඳට පට්ට වේ@& " මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලන් එයාගෙ එක කටට ඔබන්න ගත්තා. මගෙ උගුරේ වදිනවා සැරින් සැරේට. උගුරටත් එනවා. මගෙ කට දෙපැත්තෙන් කෙල පෙරෙන්න ගත්තා. ඒත් මේ තිරිසනා හෝ ගාලා කටට ඔබනවා.


මේ අතරේ රමේශ් එක පාරම එතෙන්ට ආවා. එයා කොහොම හොයා ගත්තද දන්නේ නෑ. එයාව දැක්කම මගෙ හිතට ලොකු සැනසීමක් වගේම කියා ගන්න බැරි ලැජ්ජාවකුත් ආවා. ඒත් මං කියලා මොනවා කරන්නද. මාව දැකපු රමේශ් ගල් ගැහිලා බලන් ඉන්නවා. කුඩ්ඩා රමේශ් ලගට "තොට මං එන්න එපා කිව්වා නේද හු@&තෝ" කියලා ගිහින් කනට ගැහුවා හයියෙන් රමේශ් බිම වැටුනා ඒ පාරට. " අනේ එයාට ගහන්න එපා මං කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්" මම බැරිම තැන කිව්වා.බිම වැටිලා හිටපු රමේශ්ට දන ගහන්න කියලා. රමේශ්ගෙත් අත්දෙක බැදලා බලන් ඉදපන් සද්ද වහලා කියලා අයෙ මං ලගට ආවා.ලගට ඇවිත් ආයා කොන්ඩෙන් අල්ලන් කටට දුන්නා. ඊට පස්සේ ආයෙත් කුක්කු බොන්න ගත්තා. ඒ ගමන් ස්කර්ට් එක උඩින් මගෙ එක අත ගාන්න ගත්තා. එහෙමම ස්කර්ට් එක උස්සලා පෑන්ටිය උඩින් අත ගෑවා. පස්සේ මාව ලෙහුවා. 


ලිහලා ඉවර වෙලා මට එතන තිබ්බ මේසෙක ඉද ගන්න කිව්වා. මම

ඉද ගත්තා. පස්සේ මගෙ පෑන්ටිය ගලවලා දිව දාන්න ගත්තා. " ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ් ආඅහ්හ් " මට කෙදිරි ගෑවුනා. ටිකක් වෙලා එහෙම කරලා නැගිටලා එයාගෙ එක මගෙ එකට තියලා ඇතුලට දැම්මා. මට කෙදිරි ගෑවුනා. රමේශ් බිම බලන් හිටියා. මටත් අය එයා දිහා බලන්න හිතට හයියක් තිබ්බේ නෑ. එයාගේ එක රමේශ්ගේ එකට වඩද් ලොකුයි. ඒ නිසා මට ටිකක් රිදෙන්න ගත්තා. ටික වෙලාවක් කරාට පස්සේ. මට දන ගන්න කියලා නැමෙන්න කිව්වා. වෙන්න යනදේ මට තේරුනා. ඒත් මම කිව්ව දේ කරා. හිතුවා  වගේම මගෙ පිටි පස්සට එයාගෙ එක ඇතුල් කරා. "ආඅහ්හ් ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ් ආඅහ්හ් " මට හොඳටම කෙඳිරි ගෑවෙනවා වේදනාව නිසා. මගෙ කොන්ඩෙන් ඇදගෙන  පුකේ අරින්න ගත්තා. ඒ ගමන් මගෙ ප්ස්සට අතින් හයියෙන් ගහන්නත් ගත්තා. ඔහොම ටිකක් වෙලාකරලා ආය මගෙ යෝනි මාර්ගයට එයාගෙ එක ඇතුල් කරා. හයියෙන් කරන්න ගත්තා. විනාඩි 10ක් විතර කරනකොට මට තේරුනා එයාට මගෙ එක ඇතුලෙම ගියා කියලා. ටිකක් වෙලා එහෙම ඉදලා නැගිටලා මට පයින් එකක් ගැහුවා. මම බිම වැටුනා. පස්සේ එයා ටී ශර්ට් එක දාගෙන පිහිය රමේශ්ගෙ බෙල්ලට තියලා " තොපි දෙන්නා අය මගේ මූන ඉස්සරහට එන්න එපා කවදාවත්" කියලා යන්න ගියා.

මම මහේශ් ලගට ගිහින් එයාව ලෙහලා බදාගෙන හයියෙන් ඇඩුවා. මට මතක නෑ කොච්චර වෙලා මං ඇඩුවද කියලා. අපි එතනින් එලියට එනකොට සෑහෙන්ට කරුවල වෙලා. ට්‍රිප් එක යන්න ආසාවෙන් හිටපු මට වෙච්ච දේ හිතා ගන්න බෑ. 


එදා අපි මීගමුවේ ගියේ නෑ. අපි වෙනදා යන හොටෙල් එකට ඇවිත් එදා රෑ එතන නැවතුනා. රමේශ් ඒ සිද්දිය ගැන මොනවත් කිව්වේ නෑ. එයාට දුක හිර කරන් ඇති.  පහුවදා උදේම අපි සේරම අමතක කරලා මීගමුවේ යන්න පිටත් උනා.

Comments

Popular posts from this blog

දුශිනි නංගි 😌❤️

කාම හෝරාව 🍑💞

චතුරිකා අක්කා 🍑✨